DataNorppa on nyt Kainor!

Jatkossa löydät DataNorpan palvelut ja tuotteet Kainor- nimen alta. Muutoksella ei ole vaikutusta toimintaamme tai y- tunnukseemme, eli jatkossakin tarjoamme sinulle ensiluokkaista palvelua ja laadukkaita tuotteita! Logomerkinnät tuotteissamme vaihtuvat asteittain kevään aikana ja uudistus tulee näkymään vaiheittain nettisivuillamme, jonne pääsee nyt myös www.kainor.fi osoitteella.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.6.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Kainor (DataNorppa Oy)
Poronkatu 1
53850 Lappeenranta

045 7877 8644
info@datanorppa.fi
www.kainor.fi
3181742-7

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut, lisäksi maksuvaihtoehtoja ovat PayPal sekä pankkisiirto.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oy:n ehdot. Painamalla ”Tilaa” painiketta hyväksyt Kainor yleiset ehdot.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku
toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Klarna Payments

Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kainor (DataNorppa Oy)
Poronkatu 1
53850 Lappeenranta

045 7877 8644
info@datanorppa.fi
www.kainor.fi
3181742-7

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Nouto myymälästä:

Nouda tilauksesi myymälästä tilausnumerollasi kahden viikon sisällä tilauksesta. Mikäli pääset noutamaan tilauksesi myöhemmin, ilmoitathan siitä meille sähköpostitse tai tilauksen Lisätietoja -kentässä.

Nouto myymälästä on aina ilmainen.

Kirje:

Pienet, litteissä pakkauksissa olevat tarvikkeet ja muut alle 3 cm paksut tuotteet toimitamme toisen luokan kirjeenä, mikäli painoraja (500 g) ei ylity. Kirjeeseen ei myöskään mahdu kovin montaa tuotetta, joten ensisijaisesti Kirje-vaihtoehto on tarjolla vain yksittäisille pienille tuotteille. Kirjeen seuraaminen lähetystunnuksella ei ole mahdollista, ja kirjeen toimitusaika riippuu paikkakuntasi postinjaosta. Postipaketti on usein nopeampi vaihtoehto, joten kiiretilanteessa tai halutessasi seurata lähetystä, valitse toimitustavaksi postipaketti.

Verkkokauppa tarjoaa kirjetoimitusta vain jos se on mahdollinen. Kirjeen hinta on 2,99 - 3,99 € riippuen tilauksen painosta.

Postipaketti Suomeen:

Suurin osa tuotteistamme toimitetaan postipakettina. Postipaketille voit valita haluamasi noutopisteen toimitustavan valinnan jälkeen aukeavilla valinnoilla. Postipaketin toimitusaika on yleisesti 1-3 päivää siitä, kun Posti rekisteröi paketin kuljetukseen. Tilauksen saavuttua noutopisteeseen saat ilmoituksen tekstiviestitse.

Postipaketin hinta on 5,90 € ja lähetystä voi seurata lähetystunnuksella, joka ilmoitetaan toimitusvahvistuksessa.

Kotipaketti:

Kotipaketti toimitetaan kotiovellesi sovittuun aikaan. Posti on yhteydessä vastaanottajaan lähettämistä seuraavana työpäivänä puhelimitse, tekstiviestitse tai sähköpostilla. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Kotipaketin hinta on 12,30€

Matkahuollon Lähellä -paketti:

Matkahuollon Lähellä paketille voit valita haluamasi noutopisteen toimitustavan valinnan jälkeen aukeavilla valinnoillaPaketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan noutopisteeseen arviolta 1–3 arkivuorokauden kuluessa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä ja luovutetaan virallista henkilötodistusta vastaan.

Lähellä -paketin hinta on 5.90€

DB Schenker noutopistepaketti:

DB Schenkerin noutopistepaketin voit valita haluamasi noutopisteen toimitustavan valinnan jälkeen aukeavilla valinnoilla. Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan noutopisteeseen arviolta 1–3 arkivuorokauden kuluessa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä ja luovutetaan virallista henkilötodistusta vastaan.

DB Schenker Noutopistepaketin hinta on 5.90€

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Personoiduissa tuotteissa toimitusaika on enintään 10 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Peruuttamisilmoituksen voi tehdä vapaamuotoisena joko sähköpostitse tai tuotepalautuksen mukana, siitä pitää kuitenkin löytyä seuraavat tiedot:

nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
tilinumerosi

Palautusosoite:

DataNorppa Oy
Poronkatu 1
53850 Lappeenranta
045 7877 8644
info@datanorppa.fi (saapumisilmoitusta varten)

Palautuksen voit tehdä haluamasi rahdinkuljettajan avulla. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan käyttämäsi maksujärjestelmän avulla suoraan tilillesi tai maksukortillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Vaihto- tai palautusrahdit maksaa ostaja.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.